Cool snybbe

FYFAN. Gissa vad?! Jag har blivigt små allergisk mot pollen! Eller vafan nu det är jag får kli i näsan av, nyser gör jag också. Har aldrig vart det, och nu så ba pooooff, så blev man det. Usch. Mamma säger att man typ kan bli det nån vår sen går det över. Tror det är sån, för jag har aldrig haft besfär förut .. Är det någon av er som har det?
Skoldagen idag var, lång. Fast helt okej. Vid 3 tiden hade vi uttagning till skollaget. Eller vi tjejer hade inte det, för vi var tillräckligt många spelare. Killarna var däremot typ 30 stycken. Och man skulle bara vara ca 15.. Haha, stackars dom som inte fick va med. Kul att höra ba "nej, tyvärr. Vi behöver inte dig grabben." Det var det jag var mest rädd för att höra.
Vår första match är på torsdag nästa vecka. Det ska bli kul, jag har ju spelat i skollaget förut. När jag gick i 6an spelade jag med 7orna för att dom behövde spelare osv.. Man möter alltså andra skolor, inte vet jag om man får något pris. Men jag tror det kommer gå rätt bra för oss, eftersom typ hela vårt lag går i villastan. Vi känner varandra ochså.. :-)

Kom hem från dansen för ett tag sen. Nu finns det inte så mycket mer att göra där, vi har gjort allting och så. Så nu går vi typ bara egenom den några gånger.. Inte så kul. Alice och Julia säger typ att dom ska börja på disco nästa termin. Får hoppas att Maja och Bea ska gå kvar. Annars får jag gå själv.. För jag vill jättegärna fortsätta! Ju längre man går, destå bättre blir man. Och när man är duktig, blir det roligare! Fett smart jag är. :$

Jag är så jävla trött på senaste tiden! Fattar inte varför.. Så det jag ska göra nu är att äta upp mina kära potatisbullar, och gå nysandes till sängs. Jag tänker hela tiden att det ska bli jävligt skönt att lägga sig tidigt för en gångs skull, men sen blir det ändå så att jag somnar typ 1 timme senare. Jag har rätt svårt för att somna, kom jag på nu. Ligger jämt och vrider mig och tänker på massa olika saker. Haha, slut snackat för mig va! Långt inlägg, men nu får ni inga mer idag. Vi hörs imorgon, då är det valborg! Puuuussar.


´Det här var den ända bilden jag hitta på mammas dator. Kalle typ 15-16 år, med sin moppe. Hahaha, bilder har dock ingenitng med inlägget att göra. Allt för att piffa upp bloggen, ha?

Kommentarer
Postat av: Niki

Har precis vaknat :)

2009-04-30 @ 08:49:54
URL: http://nikiwiberg.blogg.se/
Postat av: elin b

sv;Okej, mysigt :) jadu, jag tror det blir en sjuk valborg för mig. Vi skulle åka till några, men jag tror inte vi kommer göra det, för då kommer jag smitta dom :) KRAM

2009-04-30 @ 09:26:43
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: malin

Nej, har du blivit pollenalergisk? :( Det är jag med, eller asså jag har varit det i typ hela mitt liv men jag tar tabletter mot det. Hoppas att jag blir frisk snart! Jag vill inte missa dansuppvisningen imorron ! :( Och idag är det valborg och jag har fortfarande feber... :'( Buuuhuuu älskar diig <33333

2009-04-30 @ 11:00:15
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0