I want to be like the sunshine





Hej cuties! Hur är det? Själv är det hur bra som helst. Har nyss vart och spelat match, första s:t eriksmatchen som jag sa. Det gick bra. Vi vann med 4-2. Men vi kunde spelat grymt mycket bättre. Men alla blir väl trötta av värmen. Själv har jag fett ont i huvudet nu. Icke braaaaa.
Nu; äta. Sen; se på "apartment 1303" (från skaparna av the grudge.. aaah!!) senare; ut och slöa i solen ett tag.

Ps. Se inte "flickan i källarnen". Jag, Feicia och Julia såg den igår. Den var en sann händelse, det gjorde den liiiiite bättre. Men den sög fortfarande. Det hände ingenting. Så det är verkligen inget tips.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 15:21:18
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Jennifer

asso det är skit läskigt på utsidan av filmen,sen när ida jag alice och molly satte på den så var det som en film som jag skulle kunna ha filmat det hände ingenting faaaaaan,han typ var skit snäll mot henne och skit och hon ville inte rymma och aah,du menar väl flickan i jordkällaren? älskar dig<3

2009-04-27 @ 18:49:56
URL: http://kjellbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0