Presenter

Tjoho! Sitter hemma hos Malin just nu. Jag, Malin, Hanna och Felicia har vart i vällingby. Hanna och Malin köpte present åt Felicia som fyller fjortis imorgon! Gratta henne :-) . Och jag köpte iallfall present till min mamma som fyller år på fredag. Anledningen för att jag gick hem till Malin efter vby va för att jag skulle göra klart halsbandet till mamma som jag började med förut. Hoppas fan inte att hon läser det här nu. Haha..
Men nu är jag somsagt klar med det, så nu ska jag typ hem och äta. Min mage är typ döööd.
Pusss.

Bild på mig för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, det var baaaara därför du kom hem till mig.. x) haha inte för att du tycker att det är roligt att vara med mig (?) :P hahaah <33333 puss på dig gumman

2009-04-23 @ 19:58:02
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0