Valborg

Jag har typ inte orkat någonting idag. Eller jo, på dagen var jag pigg och skit. Men nu på eftermiddagen så typ dog jag. Det var meningen att jag och Felicia skulle upp till vällingby en snabbis. Men hennes pappa skutsade hem oss istället för att skutsa oss till vällongbu, så det blev helt fel. Efter typ en timmes degande framför tvn så erbjöd hennes mamma oss skuts. Men då orkade inte jag, så ag fick skuts hem istället.. Haha, förlåt Felicia!

Valborg idag då. Några planer för ikväll? Själv ska jag typ ut med Julia Wittrin, vi ska typ först till riddersvik, sen om vi typ har lust kanske en sväng till ip. Senare ska vi typ dra till allmänna, "alla" är tydligen där. Så, jag tror det kommer bli en kul kväll fan.
Kram.


Sommras

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

härlig bild :)

2009-04-30 @ 17:15:12
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin bild :)

Kram!

2009-04-30 @ 19:37:45
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0