2227


haha liten?

vad vi hade köpt! kladdkaka, munkar, chips & dricka! och såklart hade jag med mig dom kända högtalarna, haha!

julia sötnos

haha im so seexxy... ;)

HAHA, jag & malin babe

malin, julia och jag!

älskar dig julia bästavän!

sötisar

Dom här bilderna var innan Hanna och födelsedagsbarnet Julia Wittrin kom! Resten av bilderna får ni se nån annan gång!

Kvällen spenderades med Malin, Hanna och Julia! Vid typ halv 5 tiden stack jag hem till M där J var, och eftersom Hanna och Malin bor grannar så kom Hanna också över. Vi hade det hur jävla kul som helst, som vanligt. Malin och Julia hade hittat på en sketa bra låt! Den är fatkiskt uppe på youtube, så jag kan lägga upp den här på bloggen någongång!
Vid 7 stack vi till åkis för J ville köpa nån dricka, sen stack jag och J hem till mig, och M stack hem och åt. Det var meningen att vi skulle mötas efter maten, men ingen orkade. Så det slutade med att jag och J satt här hemma hos mig och kollde lite på NO läxan som va tiss imrogon, sen vid 9 stack hon hem.

Haha det var min kväll det! FAN, varför kan jag aldrig lägga mig tidigt?! Vi som alltid snackar om "aa idag ska jag lägga mig skittidigt, typ 9 eller nått..!" Haha yeah right! Vad är klockan nu liksom? Aja, måste plocka iårdning lite på rummet och sånt. Hörs imorgon! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: marie

fina bilder, det såg ut som ni hade en mysig dag.

2009-08-28 @ 17:50:15
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0