phonecall

Gogmorgongodmorgon!
Blev en rätt sen kväll igår eftersom några jävlar busringde minst 10 gånger, slutade med att jag stängde av mobilen helt & hållet. Och nu när jag vaknar och sätter på den igen, så kommer dels nåra sms, sen så ringer dom igen! Suck, vet dom när jag har på mobilen eller inte? Trött blir jag iallafall på dom.

Idag är det skitbra väder ju vafan! Jag och my girls ska bada tror jag, måste ju passa på!
Julia sa att jag sklle skynda mig lite, och eftersom jag bara sitter och käkar frukost så måste jag nog göra det! Hörs senare, puuuss.

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jag hatar folk som busringer. Har de inget liv eller? :P

2009-08-13 @ 13:04:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0