rand


alice, romina, jag malin och hanna igår!

malin & me babe!

julia darling!


väldigt fina bilder på mig & min bikinilinje! lånade Julias bikini, som inte direkt passade mina andra ränder..

Hejhejhej! Hur är det? Det är skitbra hära. Har preics käkat lite på resterna av min matsäck från idag. Brännbollen var faktiskt rätt kul, bättre än att typ sitta i skolan och läsa i jävla 4 timmar som vi ska göra imorgon. Aja, det är bara att stå ut!

Efter brännbollen stack jag och Julia (Wittrin) hem till Alice, bytte och och lite sånt. Mötte upp Kajsa och Emma, sen gick vi till allmänna där Agnes och Maja va. Vi hade asroligt :-) Speciellt jga och Julia hahahaha !! WYou know what I mean babbeeee ;D

Imorgon fyller min älskling Julia Wittrin 14 år! Wohoooo. Aja, får skriva mer om det imrogon, för nu ska jag sova, godnatt cuties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0