svar på tal

Faaaan vilken härlig dag det har varit idag! Varmt som sjutton. Vi stack ner till beachen redan vid 11, och vi kom hem vid 6. Ska snart ner dit igen, vi ska käka där! Mysigt.
Idag har det blivit mycket sol och bad, och bilder! Jag sitter vid pappas data igen så ni får bilder ikväll! Justefan, skulle ju ta kort på det jag köpte igår på Gekås... kanske nån annan gång, hehe (a)

Det var nån såkallad "Anonym" som kommenterade, och frågade om jag läste mogis.se , nån blogg antar jag. Svar: nupe! ;)

hahaha, konstigt det där lät. Aja, ska kolla på bilderna vi tog idag nu, hörs! Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Den där "anonyma" har ställt exakt samma fråga till mig!

2009-08-07 @ 17:29:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0