dampdampdamp

Bilder säger mer än 1000 ord, så om min dator är vän med mig idag så ska jag försöka få upp bilder ifrån tjejmiddagen!


malin, jag & kristina!



haha fick hålla i min klänning hela tiden, eftersom när jag dansade så åkte den ner, sjukt störande

all the girls, förutom kristina. och alice (längst ner)
är verkligen inte sådär smal in real!! hon drar bara in magen jävligt mycket, tänkte att ni skulle läsa det så ni inte tror att hon har typ anaroxia eller nått!!


shake what your mama gave yoooooooouuuu biiithc
påväg dit - jag, felicia & hanna


ahahha kvällens bästa bild - julia råkade slicka felicia på kinden, när vi egentligen skulle pussat henne, hahaha, felicias min asså!

daaans.

faaaaaaan dom här bilderna har tagit fucking 1 timme eller mer att ladda upp!! inte min dag idag asså. facebook har krånglat när man ska ladda upp bilder, bloggen också, blev på piss emohumör för ett tag sen, men nu är jag glad igen..! bara datan är snabbare nästa gång, annars kommer jag få ett dampanfall. men, godnatt kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0