inte så kul för er, men bra för mig..

Vem:
Skrev du senast till på msn?
– julia wittrin
Kramade du senast? – julia cenner
Kan du lita på till 100%? – mina allra närmaste vänner
Är den finaste personen som finns?- många!
Vill du vara med just nu? ARVIN!!!! :(
Ringde du senast? - malin
skicka ett sms till dig senast? - cenner
Skickade du ett sms till senast? - cenner haha

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu
- japp!
Du har sårat nån så de börjat gråta - hoppas inte det, men kanske..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja, tyvärr.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader –nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år – nej


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
– aaa
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smygit ut utan lov - tror faktiskt inte det!
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – hänt en gång long time ago
Jag har en hemlighet som ingen vet – ja
Jag har fuskat i ett spel – fuskar i ALLA spel, hihi
Jag har struntat i ett prov – aldrig strunat i ett

Dåliga tider
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej verkligen inte.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - eh.. va?
Jag har vaknat gråtande - tror ej det
jag har somnat gråtande – för många gånger


DÖDEN

Jag hatar begravningar -
jag har faktsitk aldrig varit på någon!
Jag har sett någon dö – nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord – nje.
Någon nära till mig har begått självmord- nej, tur det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0