rolig & tråkig kväll

Ahapp, så va sista kvällen hemma i hässelby slut.. den var både rolig och tråkig. Den tråkiga saken vill jag ej ta upp på bloggen, men det är över nu! Är glad för det.. Den roliga delen av kvällen var att jag va med världens bästa jerk, ceeeeeeeennner! Vi hade sjukt kul, vi garvade så mycket så jag kunde fan inte ens andas.. kollade på webbcam bilder, och när vi tar bilder där är dom riktigt jävla fina asså.. haha NAAAT!!!! Tårar blev det också, när vi mitt i allt hop kom på hur mkt vi skulle sakna varandra, hihi. Vi dansade och snackade massa. Mysigt värre!!

Nu tror jag iallfall att jag har packat ner allting! Och för er som har missat så ska jag till Marbella i södra Spanien. Nu kanske vissa tänker att et är ju doligt väder i spanien, ja detär det. Men i Marbella är det typ svensk försommar, så räkna inte med att jag kommer vara skitbrun!! Men kommer ju vara där i två veckor så .. jajajaj, utomlands är utomlands!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0