saknar dig redan!

Glömde berätta att Arvin åkte till indien igår... så sista gången ja träffa han va i fredags, nu kommerjag inte träffa han på 3 veckor eftersom jag också ska bort! Jag fick hans halsband som han har har hela tiden, och den luktar han som faaaaaaan . Wää inte kul :( saknar dig som fan älskling!

Hej bloggen! Igårkväll va jag med cenner, wittrin och kasper. Vi va hemma hos mig och kolla på "Män som hatar kvinnor" Grym!! I natten följde iv kasper hem, sen gick vi tillbaks och kolla på "flickan som lekte med elden" Fast jag somnade så dom stängde av så kollade vi klart på den imorse. Jag har alltid trott att dom filmerna/böckerna är dåliga men jag hade fel! Filmen är skitbra :)

Nu har jag skrivit ihop en kass "two minutes talk" tills imorogn. Har det på engelskan. Ska berätta om när jag va i Berlin haha. Men jag har blandat svenska & engelska ord så pappa får kolla på det hiih.


älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0