sorrysorry

Det är många som har filmat när vi dansar, men det ligger bara uppe på facebook. Ska be någon ladda upp på youtube också så jag kan lägga upp det här på bloggen. Annars är det väl typ att kolla på facebook för er som har mig dåra haha. Och min mobil är helt fuckad så jag kan ej ladda in bilder,men jag har bilder på vad vi hade på oss osv! Det får komma imorgon!!

Nu ska jag klä på mig nått annat än mjukisbyxor som ajg har nu, sen ska jag ut och möta romina julia och felicia! Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, men vi ska iaf sova hos felicia :) ha en bra fredagskväll så hörs vi imrogon! puss på er .


hehe den här kepsen hade jag iaf på mig idag.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0