svar till anonym!

Anonym om är med alice och wittrin:

Åh vad kul! Kan ni inte filma det :)? Skulle hemskt gärna vilja se det, är nästna säker på att dom andra också vill det!

svar: menar du våpran danslektion eller dansen vi ska ha på julavslutningen? skriv gärna namn så jag ser vem det är, hihi! :)



haha osminkad och somsagt , förkyld.. men ja dricker c-vitamin, tummenupp!

Okej.. jag vll inte ta ut min vrede på bloggen. Men jag säger en ledtråd: Desperate Housewifes... och ett ord: FUCKINGHELVETEHELLER!!!!! neeeeeeeeeeeeeeej. det kan inte va sant, sesångs avslutning. Jag GRÄT för det va så spännande :( fan. okej nu tog jag ut LITE, en liten del av min vrede men whatever.

ska sova nu! kram


Kommentarer
Postat av: Bella

Vet itne! Båda om ni vill :D? Skulle vara jätterligt att se hur ni dansar iallfal :D

2009-12-10 @ 15:53:26
Postat av: charlotta

´till bella

jo men jag kan ju försöka fråga om nån kan filma & se om det blir bra! :)

2009-12-12 @ 18:22:48
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0