Att plugga suger, visst

Nu har jag pluggat lite mer. Gaaash, det känns som jag pluggar hela tiden :S Men NO proven tidigare har inte gått så värst bra, satt hoppas att allt mitt slit lönar sig på fredag.. ;p
Träningen va sådär, va sur typ halva träningen, såfort nån tog tog bollen av mig gav jag upp och typ gick.. mensverk ;( men sen blev jag glad :) tack ingrid! ;)

Hm.. jag har inte laddat över bilderna satt ni kmr kanske inte se den dära roliga grejen på NO:n, hahaha.. Ni skulle ändå inte tyckt det va kul xD haha. Nu känns det som jag pladdrar på om ingenting, börjar bli riktigt trött nu också. Även fast klockan inte ens är 10 :S Jaja, godnatt på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0