Bilder från fredag & lördag.

Tjaaa! :) Ojojoj, vilken dålig uppdatering det har vart. Men när vi kom hem igår från inspelningen så drog jag och Louise hem till hennes mamma så sov vi där. Och sen idag så åkte jag till fika hos mina kusiner för Mimmi fyllde år =) Får TYVÄRR inte avslöja något om vad reklamen handlade om. Haha synd för er :) när vi kom dit blev Julia sminkad och sånt.. Ingen annan blev sminkad förutom Felicia, för hon syntes rätt så mycket. Vi fick se den engelska versionen av filmen, den va fan bra. Jaja. Ni får se hur den blir när den kmr på televsiooooooonnn :) Bilder kommer nu.


Julia och Felicia ♥


Vi åt på da macie, såhär mycket ketchup åt snubben bredvid oss..! UI.


Jag, Julia & Romina, utanför typ rådhuset(?)


Julia blir sminkad!


Min smarriga glass!




När vi kom hem till Louise blev Tilde glad att se oss. Eller oss, mest Louise. Hon kolla på mig som ett jävla frågetecken, sen blev hon glad mot lilla mig också =)


När vi åkte mot kusinerna, så åkte vi förbi ett par såna hära. Elledningar(?). När jag va liten (10 och under) så trodde jag att såna här va det såkallade Eifeltornet. HAHAHAHAHAHA hur borta får man vara? :')




Fick en söt rosarandig skorta av mamma! =)

Så va min fredag & lördag. Hur har eran start på sportlovet varit?
OMG JUSTE DET ÄR JU SPORTLOV :D :D HÄÄÄÄRLIGT!
Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0