Bilder

HEeeeej! Sitter hemma hos Louise nu :) hon har haft gympa satt hon är inne i duschen. Idag är kortaste dagen i skolan, slutar 20 över 1. Det är fan grymt skönt! På fredagar ska man sluta tidigt, inte typ 3 som Julia Cenners klass gör, eller gjorde iallfall ;p. Hm.. jag vet faktiskt inte vad vi ska göra.

Och juste! Imorgon är det ju alla hjärtans dag förfan, och vi ska typ stå i Åkermyntan och sälja alla hjärtans dag bullar blabla.. -.- palla! Mitt pass är typ från halv 11-halv 12, satt man har ju ändå hela dagen kvar. Jag, Felicia, Malin och kanske Alice planerade att dra upp till vby och typ se på bio eller nått. Mysigt! =) Har ni några särkilda planer? Synd att man inte hade pojkvän, då skulle jag självklart vart med han.. Hm, jaja sånt är livet :) puss på er!









kollade på bilder på louise data, hittade nåra gamla! 3 stycken är typ från när vi precis hade börjat vara med varandra, och den "sommriga" är ifrån kollot! :( saaakar..


Kommentarer
Postat av: maluin

fina bilder :) <3<3

2009-02-13 @ 21:03:32
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0