Loppis

Tjena!
Förlåt om jag inte har skrivit något idag. Men jag sov rätt länge, sen så va jag på loppis med mitt fotbollslag. Eller jag, Felun, Amanda, Rebecka och Ingrid stod sista passet, vi samlar in pengar till Barcelona resan på påsklovet .. :) satt vi hade loppis på brommaplan. Det gick väl bra, i slutet sålde vi ut alla saker för 1 krona styck. Haha, och det va ju liksom spel och krukor och massa fina grejer. Men det gick åt som attans då :)

Efter det så åkte vi på träning, och ja, sen har jag väl bara vart hemma. Duchat, pluggat lite. (fan vad jag haaatar att plugga på helgen!). Ikväll ska jag och Felicia sova över :) Mys! Vet inte riktigt vad vi ska göra.. Det är ju melodifestivalen ikväll, men vetefan om vi ska kolla på den. Menmen :) skriver mera då! Pussar.


Felicia & jag påväg till Romme :) Bild tagen av Malin.

Kommentarer
Postat av: malin

Sv. nee, jag brukar aldrig bli så! :O hel skummt!

Nee, jag hade inte på mig dom på bussen.. Jag tog av mig dem utanför men sen tyckte jag att jag la ner som i min väska men det gjorde jag visst inte... för dom är inte där :( puuuuss <3

2009-02-07 @ 17:35:06
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

HAHA!! där kom jag igen, varför ska jag alltid göra dom konstiga minerna?:(

2009-02-09 @ 21:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0