ME LOOOOOVE ROMME

Ååååååh! Jag längtar fan redan tillbaka till Romme! Det va så himla kul & mysigt. Jag, Hanna, Malin, Felicia, Fanny & Lillfa åkte runt och snackade och skrek. Vi döpte oss själva till "hbys skrikar crew", eftersom alla hörde oss när vi kom, för alla skrek som fan! Hahahaha, det va grymt kul!

Jag har alltid trott att Romme va värsta lilla stället, fast det va faktiskt 23 backar! Och jag åkte för första gången i mitt liv en svart backe! (brukade åka i Idre förut, men åkte aldrig, aldrig svarta backar!!) Så jag är riktigt nöjd :D Ingen gjorde illa sig, förutom Felciai och Hanna som ramla nåra gånger i liften hahaha. Och jag som tappa min mobil i snön :'/ *panik* fast den funkar som tur va.

Bussresan dit & hem va 2 timmar. Men det va också galet kul. Dey visades filmer både dit och hem! Vi åkte ju med typ 1 9a och en 8a också. Så det mesta man hörde va 9ornas skrik, haha,  skit kul! :) Dom lät som jävla hulliganer! ;d Ja.. det va väl det som hände. Kommer aldrig att glömma Romme iallfall, tycker synd om er som valde skriskor eller vandring, för ni missade verkligen något! Nu kommer lite bilder, kunde inte ta så många eftersom min mobil hamna i snön. Puss!


Malin, Felicia & Fanny tog sig en vilopaos i backen!


Haha, ursäkta bilden.. Men såhär ball va jag när jag åkte HAHAHAAH. Hjälmen är min brors :)


Vi slöstartade med dom lätta backarna.


Från en av dom två 6-stolsliftarna. SE: längst upp på berget som man ser lite svagt, om ni kollar noga. Liften va inte kort. Ända upp dit + lite till!


Felicia & jag, on the bussssssssss!

Kommentarer
Postat av: nike

jag köper den nog då :D

vad har du gjort idag?

2009-02-06 @ 21:37:26
URL: http://lifestyleofnike.blogg.se/
Postat av: Fanny [Foto stil vardag]

hihi, tack detsamma :D<33

2009-02-06 @ 22:41:13
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: nike

vad roligt med romme.

nej jag har bara varit i skolan & hemma. :)

2009-02-06 @ 22:47:49
URL: http://lifestyleofnike.blogg.se/
Postat av: hanna

haha kommer aldrig glömma den dan:P <333

2009-02-07 @ 11:50:33
Postat av: malin

Fan vad roligt vi hade det! :D <3<3<3 längtar redan tillbax! puuuss älskar dig

2009-02-07 @ 13:15:45
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0