Så kan det gå.

Som för rätt många andra bloggare(de bloggar jag läser) så har även jag bara en härlig hemmakväll. Har nyss sett på "systrar i jeans - andra sommaren" Jag har läst alla dom böckerna, haha läste en per sommar.. Hm, dom är riktigt bra faktiskt.. Och filmen var också bra. Men den gör ju satt man längtar till sommaren grymt.
En och annan tår blev det också.. Nåra minnen av en person vecktes under filmen.. Ahh, inte bra! :'/ Aja, snart är alla hjärtans dag över, och min dag har varit bra faktiskt :) hugs.


Kommentarer
Postat av: louise

Sv: Ja det va typ catfight haha ;O

Ja jag förstår vem du menar.. :( älskr dig

2009-02-14 @ 23:52:33
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0