Typerna.

Hej där! Kom precis hem från träningen. Grymt jobbigt att träna nu, eftersom jävla snön ligger kvar på marken! Man halkar hela tiden, fast det är rätt kul hihihi :) Efter skolan så va jag med Louise. Vi satt och mixtrade på mitt nya DJ program på datan :D haha sen när vi kolla ut genom fönstret står två jävlar vid min brevlåda.

Vi skriker typ "AAAAH HALÅ VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED?"
Ingenting händer. Typerna står kvar :S Så skriker vi "HAAAALLLÅÅ?!"
och då vänder sig ena om och typ säger ba "aa?" och då ramlar louise ner på golvet och as garvar. Det va typ två vuxna som höll på att fixa med sin vagn eller nått. Vi trodde det va ttvå skumma typer som skulle snå våran "Akta barnen!" skylt. Hehe. :)

Imorgon är det matte prov som gäller, satt jag kmr nog inte skriva så mycket idag. Puss!


Aaas gammal bild på mig & Louise

Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHAHAHAH JUSTE FAN VAD KUL! :D <333333

2009-01-27 @ 20:32:50
URL: http://magnusssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0