MÅSTE LÄSA HJELA! FETT KUL!!!!!!!

Hej på er! :) Idag hade vi hemkunskap i skolan, hahahahahahaha fyfan vad kul det va! Jag är med john, och vi typ skulle laga köttfärssås eller nått, och det skulle man tydligen ha tomatpuré i, aja så ska John gå och hämta en morot som vi skulle ha vid sidan om, och så står Leonard och försöker pressa ut tomatpuren ur en sån där flaska. Och så iallfall går inte det, så han trycker hårdare.. Så precis när John går förbi vårat "kök" så sprutar all tomatpuré ut ur Leornads flaska och ut på golvet, OCH PÅ JOHN!!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH fatta hur mycket våran mentors grupp garva! Låter kanske inte så kul men fyhelvete vad kuuul det va! :D *asg* hahahaha..
Aja efter skolan gick jag, Hanna, Malin och Felicia hem till mig. På vägen hem gör jag en riktig jävla vurpa och landar på knäna. hAAHAHA as garvade då också :) en kul dag helt enkelt! Nu ska jag gå och duscha, tjingeling! <3


Min och Johns smarriga *vissel* "köttfärsfyllda paprika" Men det blev typ så att köttfärsen täkte hela paprikan, istället för att den skulle ligga inuti..


Jag, Malin, Hanna & Felicia, härligt med snö också!


Kommentarer
Postat av: julia

neej beby, du har mej som länk. tack gumman ( om jag visste hur man gjorde det så skulle jag göra samma sak, hahahah XD:D)

2009-01-22 @ 21:20:54
URL: http://juliacenner.blogg.se/blogg.se
Postat av: malin

Hahha, jag ser ju drogad ut! ;D ahhaha puuuuuss

2009-01-22 @ 21:56:04
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0