You're crazy girl

Hej på er. Igår kväll var galet kul. Hahaha, vi garva fan satt vi va nära på att kissa på oss! ;o Hahaha för vi ringde till nåra och va "gurkförsäljare" från skåne. Hahahah Hanna va grym på skånska! Satt vi typ terrade Albin och ringde typ 6 gånger. Sen börja hon snacka på om massa annat skit också. Vi kunde knappt hålla oss för skratt.. kanske inte låter så kul men ni sulle vart med! x)

Aja, idag så har jag spelat match typ mot haninge, vi vann med 3-1! Även fast vi bara va 11 spelare, alltså hade vi inga avbytare satt alla fick spela hela matchen. Rätt jobbigt att springa runt där i 1 timme ;s Vi skutsade hem Rebecka, haha när hon skulle sätta sif i bilen så halkade hon precis så hon hade typ benen under bilen! Hahaha, det va också kul! (x Och klantig som hon är så glömde hon sin mobil i min bil.. satt får väl gå och ge tillbaka den senare eller nått =)

Nu kommer jag inte på nått mer att skriva, skriver senare ikväll :) puss på er!









Bild 1, 2 & 3, Jag, Julia, Malin & Hanna. Bild 4, Julia & jag

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAHAH. det var cp kul. jag fattade inte vad som hände själv ens. haha x)

2009-01-31 @ 20:23:50
URL: http://hillerbo.blogg.se/
Postat av: MalinCaarne - FASHIONISTA

Vilken trevlig blogg du har :) Besök gärna min med och bli en av alla mina läsare :)

2009-01-31 @ 23:07:27
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0