bilder från igår


hela gänget samlat igår, jag längst fram i rosa.

jag, tryggve & gittan

världens söta killar! (dom små asså) noa och mille !

Hallådär! Fan vad lång tid det tar att ladda upp en liten bild, störande!
Orkar inte skriva så mycket, men gårdagen /kvällen blev skitlyckad.
Idag har jag och Liz varit ute på långpromenad med hundarna, sen så för nån timme sen stack vi ner till stranden, och sitter jag här nyduschad. Ikväll ska vi se på den sista hyrfilmen, nån skräckis som heter wild child, baserad på en sann historia. Får se hur den är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte wild child en komedi typ?

2009-07-16 @ 22:19:53
Postat av: CLIP

Vad mysigt det ser ut att spela volleyboll på stranden, det har jag faktiskt aldrig gjort! Jaså, tar det lång tid för dig att ladda upp bilder också? Mig med, tar flera minuter skulle jag tro=)

2009-07-16 @ 23:12:27
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: charlotta

till anonym

jo, det finns en komedi som heter så också :) men den är nyare tror jag, det här är en skräckfilm ;)

2009-07-17 @ 00:16:57
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0