bort från hässelby

I vällingby träffade jag Romina, vi satt och snacka om allt & inget ett tag. Helvete vad jag kommer sakna henne..! 6 veckor utan henne?! Gosh... hur fan ska jag klara mig? Vi får ringas baby!
Nu är alla kläder nerpackade, eller det är lite saker kvar som är nytvättat.
Ikväll blir det bara slapp framför tv:n, städa lite i rummet och sånt.

Gud vad skönt det ska bli att komma bort från hässelby... Är så jäkla trött på allt här. Fast jag kommer sakna jäkligt många vänner, och en till.. (romina you know..! ;)) Att komma ner till Långasand, till Liz, Klara, hundarna, stranden, stugan.. allting osm finns där, ska bli så underbart! Men jag vet att jag kommer längta hem himla mycket i slutet av sommaren. Så är det alltid!


jag & liz på långasand förra året ♥


Kommentarer
Postat av: romina

njjaaww! jag kommer sakna dig mer! jadå vi hörs :) HAHAHHAHAHAHAHAAHAH II KNOOOWWW!!!!! JAG VET JAG VET JAG VET :D:D:D ha det bäst :)<3

2009-07-02 @ 15:36:54
Postat av: charlotta

till romina

lova att ringa om det händer något spännande i hässelby som jag behöver veta! :)

hahaha.. dont tell anyone!!! <333

love yah

2009-07-02 @ 23:30:30
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0