Dag 2 - Berlin


Mamma och jag. NYTT I GARDEROBEN!! Rosa klänningen jag har på mig, H&M.

vi käkade på dunikn dounats, eller hur det nu stavas. sjukt gott !

you see

gick förbi ett zoo där det var sjukt balla djur, bla kameler, dromedarer, flamingos och zebror!

the hole family ; jag, pappa, kalle & mamma.

såhär gick jag och kalle istortsätt hela dagarna, klängande på varandra. haha

jag och kalle vid nån vatten grej

pappa och jag

mamma och jag på berlinska tuben

mamma, jag och kalle

random bild på mig

hotellrummet

shit, det där tog lång tid! det där var iallfall dag 2 i Berlin, den dagen gick vi bara runt och shoppade och sånt, kollade lite i en annan del av berlin, inte mer med det.

Kommentarer
Postat av: julia

Skitsööt klänning, omg! nej men jag vil ha spotify:P pappa ska ''bjuda in mig''.<33

2009-07-27 @ 23:58:23
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0