gör det här först, sen sover jag!

Vågar du:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Jag tror det.

3. Vara dig själv? Ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Yes
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Haha, hm.. jag är singel, men annars.. njeaj
6. Pierca dig? Vågar gör jag! Men frågan är om jag vill
7. Ge dig på utmaningar? Beror på vad

8. Ha sex på offentlig plats? Haha, det vågar jag säkert
9. Vara omogen? Ja,
10. Äta små kryp? Nej aldrig!

Skolan:
1. Vad heter din skola? Hässelby villastad.

2. Vad heter din favoritlärare? Hm, Fredrick, fast nu ska han sluta. Och Tomas ska också sluta.. och jag vet inte hur dom nya lärarna kommer att vara, så nu får det bli Leif
3. Vad är ditt favoritämne? hm.. idrott tror jag
4. Snyggaste läraren på skolan? lätt, frederick
5. Fulaste läraren på skolan? hm.. var ett tag sen man såg dom.. men det finns en som går och släpar på benet, han är inte så vacker
6. Tråkigaste ämnet? Engelska, och typ SO.
7. Har du skolkat mycket senaste året? Nej.
8. Hur tar du dig till skolan? Går eller får skjuts av Felicias söta föreldrar :)

Någon:

Som förstår dig: Närmaste vännderna
Som du saknar: Oj.. det är många just nu! Är ju på landet..
Som du längtar efter: Många!
Som du hatar: Några få.

Vem:
Kramade dig senast: mamma
Pussade dig senast: Haha, mamma tror jag :s
Var du hos senast: theo och liz
Ringde dig senast: ''samtalslistor tomma'' men.. tror att det var pappa
Ringde du senast: gaaah. kommer inte ihåg! kanske mamma?

Jag:

Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: Ja.

Är rädd för att bli övergiven: Njae
Svär ofta: haha ja förfan!

Sjunger i duschen: Haha, japp
Är en morgonpigg person: Nja, inte längre
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nää
Är kär i kärleken: Wtf?
Skrattar åt mina egna skämt: HAHA JAA
Vill ha barn: Jora, fast inte nu


Har du:
Piercingar: I öronen
Syskon: Ja
Pojk/flickvän: Nope.
Jobb: Nää
För många vänner: Nerå
Rymt hemifrån: Haha nej.
Färgat håret: Nej, bara slingor typ 2 gånger
Bra självförtroende: Ja, jag klarar mig

Sagt "jag älskar dig" till någon: Väldigt många gånger :)
Varit kär: Ja typ.
Gjort något olagligt: ??
Somnat i skolan: Nja, nästan-
Brutit ett ben: Nää.
Tappat bort mig i min hemstad: Aa :s
Sett en fallande stjärna och önskat: Japp!
Varit otrogen: Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Kommer inte ihåg :s

Smugit ut utan lov: nej, inte vad jag kommer ihåg 

Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Aa
En hemlighet som ingen vet: Några stycken.
Varit på en blind date: Haha neej!
Sovit en hel dag: Nej, faktiskt inte
Somnat gråtandes: Ja, det har hänt..

Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: Varje dag
Ha ångest: ibland! 
Drömma mardrömmar: nej, inte nu längre

Klä dig i svart: yes
Hata folk: ja, fast det är bara korta stunder

Lita på folk: Bara några!

Sista personen som:
Sov i din säng: Tar sängen på landet.. mamma sov i den när jag sov hos Liz här om dagen
Fick dig att gråta: Haha, itne direkt en person, ett program... American Idol!!! Hahaha, det var sorglit.. alltid det  när nån åker ut ;p
Du delade en dricka med: Theo igår
Skrek på dig: Liz tror jag, haha fast vvi drev med varandra
Du fick sms från: jocke


Kommentarer
Postat av: d e n i s e

sv : jaa, visst är den söt :D

2009-07-31 @ 07:48:12
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

vilken fin blogg du har! :) <3

2009-07-31 @ 10:01:46
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej, fan jag ville ju se fjortisboyen :'( Ja ta bild förfan! :D Ja det hoppas jag fan att sol jävlen är haha, seeeeeeees snart min älskade vän! :D lovelovelove <33

2009-07-31 @ 18:57:26
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: CLIP

Ja det är ju det! Alltid lika roligt att vara där!

Du får ha det så bra på västkusten sålänge=)

2009-07-31 @ 22:34:48
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0