om igår

Förlåt för dålig uppdatering igår. Men jag hade fullt upp.. tror jag. Det var skitbra väder igår, fast blåsigt som fan, så jag satt på varandan och solade. Sen drog jag och Liz ner och kollade på alla som sprang Långasandsloppet. Liz bror Erik kom 3a! Och han var yngst i sin grupp. Bra jobbat!
Sen stack jag, Liz och mamma in till stan, jag och Liz hyrde filmen och mamma handlade. Sen när vi kom hem la vi oss framför tvn och kollade på Final Destiation 3, sjukt skarrig! Sen såg vi nån I could never be your woman eller nått sånt, Liz sa att den var asbra, men jag tyckte den var lite långtråkig.. fattade inte handligen.

Nu ska jag ut och sola. Får se hur länge solen håller i sig idag, det regnade nyss.. kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

hej baby, är hemma nu <33

2009-07-12 @ 23:25:40
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0