outfit + inköp



jeansleggings från salt, linne från gina, tjocktröja från kindahls dansskola, skor från topshop och väska (NY!) från new yorker i berlin. det rosa paraplyet på bilden glömde jag i bussen..! klantiga jag..


Kofta i kort variant från Cubus, 150 :-

Har en annan sånhär tröja, fast i en annan färg. Och jag älskar den! Så jag köpte en till. Från Ginatricot, 149:-

En maskara som jag tror är bra. Hade presentkort på Kicks,  så jag använde det. 129:-

2 par string från H&M, 29:50 kronor st.

FAVORIT!!!! Högtalare för mobilen, grymma! 299:- från Telia. Me löööövveeeeee.

Som ni kanske fattar är jag hemma från Halmstad nu. Vi tog bussen halv 7 därifrån. Påvägen hem lyssnade vi på mina underbara högtalare, på bussen. Hatar när folk gör så, ha hög musik på bussen, men det här var kul. Sjöng med högt i dom låtar vi kunde (kan alla i min mobil, så det blev mycket sjungande.. hehe) det var okej, för det var typ 3 pers på bussen! Vi har haft det skitkul idag, ni ser ju åvan vad jag har köpt. Är riktigt nöjd med allting faktiskt.
Nu ska jag kanske upp till Liz, fast jag vet inte om jag pallar det ikväll. Kanske ska satsa att lägga upp Dag 2:s bilder från Berlin? Så får det nog bli. Hör av mig!

Kommentarer
Postat av: louise

fina grejer! hahaha klant ska komma från rätt person va, glömmer dina paraplyn överallt, ett ligger fint i min hall hahahah :D jag hade den där silvriga som jag hade med på kollot du vet, och den var skitbra :'( men när jag lär mig den här så blir väl den också bra :D älskar dig, snart kommer jag och våldgästar eran stuga hahaha :D:D:D:D:D <3

2009-07-27 @ 21:14:47
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: CLIP

Supersnygga jeansleggings, vart ligger salt?=) Stockholm?=)

2009-07-27 @ 21:21:28
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: d e n i s e

har du haft en bra dag ?:D

2009-07-27 @ 21:33:59
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/
Postat av: CLIP

Jaså, tack för hjälpen=)

Nej, jag bor i Västerås men ska till stockholm på onsdag=)

Bor du i Stockholm?=)

2009-07-27 @ 21:34:32
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0