robert wells

Tjatja! Har precis duschat och satt på mig min übermysiga babyrosa nyinköpta morgonrock. Kostade bara 99 spänn på gekås! Fick med mig lite saker därifrån, 2 par trosor, en tröja, två små överraskningar till Romina.. en ny rengöringskräm.. Tror det var allt. Sen betalade mamma morgonrocken, och ett par fina äkta örhängen som jag kan ha i mina två hål i ena örat. Sen köpte vi "absulute summer hits" cdn, för det finns ingen jävla radiokanal här nere som funkar, och så är jag trött på cdn som vi har lyssnat på  1000 gånger om. Det var det!

Juste! Två saker om Ullared. Eller a, gekås. Dels så ska det komma en dokumentär/serie om shoppingcentret i höst. På femman. När vi var där filmade dom faktiskt! Lite ballt. Och en annan sak, Robert Wells, nivet han som spelar piano? Han var där och uppträdda/signerade skivor! Var bara 1 meter ifrån honom =) *woho* haha.. ni antecknar väl..? Taha, aja, puss.


my new homie robert wells. ehm, nästan. diggar hans hår..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0