the water WAS warm



dom enda bilderna som blev bra från min joggingrunda i lördags.

Nu har Jocke och Liz precis gått. Eller, för nån kvart sen kanske. Eftersom det inte finns så mycket att göra här på kvällarna, så satte vi på en film. Bring it on 2, skitbra! Efter det var klockan bara 9, så vi satte på Step up 2, gaaaah. Ännu bättre! Hahaha. Sen efter det försökte vi dansa sådär coolt som dom gör.. Men, ni kan ju tänka hur det gick. Haha.

Ídag har jag bara typ varit ute och chillat. Har varit bra väder, så jag har stekt som in i helete. Blev skitbrun! :) Sen så kom Klara och frågade om jag och Jocke kunde skutsa upp henne till en busshållsplats. Busshållsplatser är jävligt sällsynta här på landet, så det tog typ 20 minuter att cykla till den närmaste. Haha. Sen kom vi hem, solade mera. Sen drog jag upp till Liz, käkade där. Efter middagen drog jag Liz och Jocke ner till stranden och tog ett kvällsdopp. Shit, vad varmt det var i vattnet! Dock inte lika varmt när man kom upp.. Duschade, och sen så blev det film.

Imorgon ska jag, L & J ut och springa med hundarna, troligtvis till susån och tillbaka. Det är typ 5 km, så det  är bra.
Nejfan, nu ska jag gå och borsta tänderna. Hörs imorgon nångång, hehe :-) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

haha okej ;P

Vart är du då bästaste Lotta <333

2009-07-12 @ 23:58:11
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: magda

kan du inte lägga ut en bild på jocke:) hehe

2009-07-14 @ 21:03:09
Postat av: magda

och typ herrman och jakob och klara och dom som du är med där boprta:)

2009-07-14 @ 21:04:33
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

härliga bilder :)

2009-07-15 @ 16:13:46
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0