make it mine

heeeeeeeeejs! :) dålig uppdatering idag. och jag orkar inte skriva så mycket nu heller, men jag gör en kort sammanfattning om dagen; strandgympa, tv, stan, nya jenas, datan. Den var kort, haha! Fick somsagt med mig ett par nya jeans från veromoda när jag, Klara och Liz var på stan. Rea! Skulle kostat 900, kostade 199. Gyrmt! Snygga va dom också =). Morgongympan gick hur bra som helst! Var seg på morgnen.. men, det var skönt att komma upp.

det är bra lotta, upp med bena lite till..

stretch

hur härligt, med havsutsikt och allt? bra sätt att starta morgonen på!



relaxing

liz, klara & jag i bilen innan stan.

Skriver mer imorgon! Puss.

Kommentarer
Postat av: malin

Skönt med morgongympa! :) <333

2009-07-07 @ 00:11:00
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: mathilda

åh vad härligt!

skulle du kunna lägga ut en bild på jeansen? :) kul att se! kram

2009-07-07 @ 11:57:51
Postat av: charlotta

till mathilda

ja, det kan jag! lägger in en bild på dom i nästa inlägg! :)

2009-07-08 @ 12:30:42
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0