bonnie

Hejhej! Förlåt för jag inte skrev något igår, men jag hade inte tid. När jag vaknade kom Liz ner med "hajen" filmen, vi såg på den. Eller a, filmen hackade 92834729384 gånger i minuten, så i slutet stängde vi av den. Då började det åska och skit, men efter det blev det bra väder så då stack vi ner till stranden. Eller jag joggade ner till stranden, skönt.
På kvällen hade vi "tjejmyskväll" hemma hos mig. Vi gjorde tacos/natchos och satt ute och åt. Sen gick jag och Liz hem till mig och hade filmmaraton. Först såg vi en skräckfilm, "1408" , haha sjukt äcklig! Sen såg vi en dansfilm, "Honey", och tillsist såg vi "djävulen bär prada". Alla filmer va as bra! Sen somna vi, och på morgnen idag stack vi ut och sprang med Bella & Bonnie. Haha, det är två av liz 5 hundar. Skitsöta!

Nu ska vi till Gekås, det är ett galet stort varuhus, med skiiiiiiiiiitbilliga saker. Kläder, smink & allting. Så där får jag säkert hem lite saker. Nej, nu ska jag klä på mig. Puss!


liz, klara & jag, haha coolingar!

jag

haha, sexigt värre. jag och tacos

bonnie sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0