Dag 3 plus hemvägen - Berlin


mamma och jag på turistbussen

nån weird, pappa, mamma och nån till weird. check point charlie, på bilden. det var korsgrensen för typ väst och öst berlin förr i tiden, där blev man typ kollad och blablabla

kalle, jag och pappa precis innan "TV Berlin" snubbar kom fram till oss och fråga om vi kunde säga "we love TV Berlin" hahaha lite småkul, han sa "1..2...3..go!" vi: *tysta, småler* 5 sek senare vi: *tyst* we love *högre* TV Berlin! Haha, snacka om att alla kolla ! =)

jag, mamma och kalle står vid den kända muren som hittler o:co byggde upp för länge sen, det här är vad som är kvar av den

pappa och min lilla älsklingsbil, ska åka tillbaka dit och köpa den.. tycker ni inte det? den är ju bara fööööööööööör cool

vi utanför tv tornet

on the boat

kalle köpte en skitful mössa på ett stånd, skitonödigt !

vi tog en fika på hotell adlon, det var här mikael jackson skulle visa upp sitt lilla nyfödda barn från balkongen, så ska såklart alla överreagera och säga att han tänkte slänga ut den, stackars mj, han var ju bara stolt över sitt lilla barn !

nån weird snubbe som var ute och gick, jag chansade på att det var britney som ville vara normal människa och gå på gatan, varför inte? det här var ju ett kändishotell, och hon skulle uppträda i berlin just dom dagarna. så jag chansar på det.

det här är dagen efter i bilen påväg hem. vi blev sittandes i väntan på färjan i 5 timmar!!!!! gah, jag dog nästan. det blev att ta fram boken, musik och chips. haha

'ääääntligen på färjan


and thats it! nu har ni sett alla bilder från resan, eller a dom som jag har valt ut =)
tror jag ska börja gå och lägga mig nu... godnatt!

Kommentarer
Postat av: louise

jaa jag kan cykla! :D

deeeam va neger din mami är, du med! kommer känna mig som ett lik när ja kommer bara för soljäveln vägrar o komma hit, inte en enda dag på två veckor :O !? hhahah <33

2009-07-30 @ 23:40:14
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

härliga bilder :)

2009-08-02 @ 02:06:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-04 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0