chill

hejhejhej! Har nyss suttit inkurad i mitt täcke, i en skön soffa framför en bra film. Sex and the city. Var på sånt humör idag, asså filmhumör. Dagen har varit så jäkla chill. Både på spanskan, engelskan & NO:n såg vi på film! På mentorstiden bjöd våran mentor oss på glass & läsk. Vi gick ner till åkis så fick man välja vad man ville. Så jävla najs asså! Och han ska skula efter sommaren... BUHU!! Vilken lärare skulle göra så liksom?!
På so:n hade jag redovisning. Jag var skitnervös när den som redovisade innan mig gjorde sitt, men sen när jag gick upp där försvann allting, och jag var helt lugn. Skönt asså!

På no:n såg vi någon film av mr. bean. Den var asrolig, men jag var så jävla trött så jag somnade. Eller a, sov typ 10 minuter kanske, men jag låg iallfall ner på bänken typ en halvtimme. Bra lotta!

Nu ska jag iväg på träning! See you later.


foto; jag. ingen redigering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0