gröönnnaaa lund!

Hejhejhejhej! Jag är überspeedad just nu. Dagen har vart så jäääävla kul. Jag har åkt massa med saker jag aldrig har åkt förut. Åkte extreme 1 gång, INSANE(!!!) 2 gånger, frittfall(!!!!!!!!!!!) 2 gånger & uppskutet 1 gång. Det var ju inte bara det jag åkte, men det var dom sakerna som jag inte hade åkt förut. Shit, att jag vågade! Jag är fett stoooolt =).
VID typ 6-tiden åkte Hanna, Alice, Julia, Gustav & Jesper hem, så det blev bara jag & Malin kvar. Felicia hade gått vid 5. Då åkte vi popexpressen (så jävla klockren!) typ 3 gånger. Me looooooove.

Vi spelade också på dom dära spelgrejerna.. Det var två stycken typ 20-åringar som var galet sociala, vi prata med dom i typ 5 minuter. Först vid ett stånd, där jag spelade men inte Malin. Då började han kalla mig "vi är tillsammans" Hahaha, diss till Malin! Så när vi typ skakade hand och sa vad vi hette så kysste han mig på handen! HAHA. Sött. JAg fick nån nalle där det stod "i love you" , eller a vann den. Sen gav han mig en kram när vi gick. Hahaha. Sen ståndet bredvid spelade vi också på. Så visade jag nallen för han, sa att jag hade fått den & en kram av killen bredvid, då fick jag en kram av honom också :D Wiiiho. Dom var snygga också! ;)

Shit, det känns fan som jag åker fortfarande.. galet. Dagen har iallfall vart sjukt kul, och vädret höll i sig för det mästa. Vadå storm!?!?!? Det blåste typ ingenting.. regnade liiiite ibland. Dom lurade oss...

Imorgon är det skolbio som gäller, sen slutar vi efter det. Onödigt men iallfall.
Ett långt inlägg, jag vet. Men det är min dag som har gett mycket att berätta om!
Nu ska jag hoppa in i duschen, kraaaaaaaam!


Bilder kommer förmodligen imorgon!

där var jag..!!! iiiih, i can't belive that I did it.

Kommentarer
Postat av: malin

OMG DET VAR SÅÅÅÅÅÅÅ ROLIGT! :D:D:D:D:D:D:D <333333333333333333

2009-06-05 @ 12:15:28
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh fyfan vad läskig den ser ut !! :O

2009-06-05 @ 15:41:11
URL: http://lifebyj.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Att du vågar :P

2009-06-09 @ 12:09:46
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

heejjj, vilken söt blogg! :)) allt bra? <3

2009-06-09 @ 18:16:50
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0