hos kusinen

Heeeeeeeeeej! Bloggar från kusinens data. Vi har varit här ända sen vid typ 12, och vi har haft skitkul hela dagen. Vi har haft feeeeeeeett tur med vädret, när vi kom så var det skinande sol, sen började det regna när vi käkade. När vi skulle gå & se midsommarstång var det skinande sol, när vi kom in i huset började det regna. När vi skulle ha 8a-kamp var det sol, när vi kom in för att äta middag började det S P Ö regna/hagla/blixtra&åska. Haha, vi satt på ett uterum också så vi fick skrika til varandra för att vi skulle höra lite vad någon sa, så mycket regnade det.

Nu sitter min familj + kusinens familj och kör nått bilspel på playstation. Haha, det är skitkul. Mamma körde som en jävla dåre & hon skratta så mycket så hon börja gråta. Lite småkul..
Jag vet inte när vi ska hem, snart tror jag. Kommer nog inte blogga då, så ni får alla bilder imorgon troligen! Hoppas jag, jag är ju så dålig med att lägga upp bilder som jag lovar... Haha. Jag får säga godnatt nudå! GODNATT! haha =) höres!

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: Tack! :) ag vet inte, inget tror jag :)

Tack, men den är bara tillfällig... jag har bara ändrat headern typ så allt annat ser helt sjukt ut.. haha ;P Jag hoppas att någon kan hjälpa mig ;P <3

2009-06-19 @ 23:59:34
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: jossan

jo det är bra här med :) tack! <3 har du haft en bra midsommar?

kram

2009-06-20 @ 11:00:52
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: elin

sv; nej inte direkt!

vad gör dudå? :D KRAM

2009-06-20 @ 11:45:31
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0