partaj

Gah! Gissa hur länge jag spelade? 6 timmar! Shit.. Från klockan 6 till klockan prick 00:00. Och nu är mina ögon fyrkanter! Haha, nej men seriöst. Man blir så inne i spelet så det kändes som att jag typ spelade i högst 2 timmar. Anledningen till att jag slutade va för att jag trodde att vi hade match med 93orna imrogon klockan 12, så jag tänkte att jag behövde sova. Men nu när jag läser på vår hemsida står det att den var flyttad tills på söndag istället. Damn! Kunde ju ha spelat längre.. HAHA! Driver. Det var väl bra att jag slutade, eller? Hur skulle jag sett ut då imorgon.. till the big party you know!

Har jag sagt det? Att vi ska ha ett feta biggt party imrogon, för att fira Kalle ännuengång. Vi blir runt 40 pers tror jag! Allt från Kalles kompisar, familjens kompisar & släkten, till mina vänner! Jag har bjudit Romina, Felicia och Louise! Julia Cenner och hennes familj var redan bjuden, så hon kommer också =). Jag tror & hoppas det kommer bli fett kul!

ps! såg just att jag hade besöksrekord på nåra veckor i förrgår! 84 stycken hade letat sig in hos lilla mig! keep on rockin' bitches =) utan er skulle jag inte fortsätta skriva i den här bloggen! PÖSS

Kommentarer
Postat av: julia

Det är faktiskt ett skitkul spel:P

2009-06-13 @ 18:18:20
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0