runaway

Ojoj, vilken varm dag. Det var fan över 30 grader typ! Stört.. och shit vad skönt det var i vattnet! Jag & Romina var fan i i minst typ en kvart och simma. Skitskönt. Träffade Louise, Klara (helvete vad brun hon var! hon har varit på grancanaria.), Sophie och Felicia som vi typ snacka & bada med lite. Vi gick hem till mig vid typ kvart över 5, sen drog vi upp till vällingby, Romina köpte en skitsöt bikini och jag köpte vax och en deo. Sen hände det.... Jag vaxade benen..! S M Ä R T A. säger jag bara. Har röda prickar nu, men det lägger sig. hoppas jag. Haha, synd annars... Det känns iallfall fett bra att ha gjort det, har tänkt på det skitlänge nu. Nu kommer det inte växa ut på 4 veckor, i hope! Haha =)


här får ni kvällens låt: Runaway med sötnosen Darin! Så jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0