ska vara med bella!

Tjeeeenna! Jag har typ precis vaknat. Kanske inte, vaknade vid 11, men låg och kollade på tv i sängen och kom upp för typ 10 minuter sen. Har precis tagit mig lite att äta, taco/köttfärspaj som mammas kompis har gjort. Har ätit den i typ 5 dagar nu, så jääääävla gooood! =)

Idag tänkte jag typ kolla på film och sånt för helvetes solen vägrar komma fram, men så ringde Bella och fråga om vi skulle hitta på nått. Då säger man ju inte nej i första taget. Vi två var allra bästavänner och inget kunde skilja oss åt i 6an, hon var på mitt land & allt i sommras, men nu i 7an så har vi glidigt isär fullständigt. Så jävla synd! För vi hade alltid skitkul tillsammans. Så det ska bli kul att vara med henne.
Nejfan, nu ska jag återgå till maten. Puss!


sommaren 2008!

Kommentarer
Postat av: ♥ S GIOVANNETTI ♥

Hur ska du fira midsommar då? :D

2009-06-18 @ 12:22:27
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: malin

Fin bild ! :)

2009-06-18 @ 13:16:52
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0