sommarloooooooooooooov

SOOOOOOOOOOOOOMMARLOV! Men fyfan vad skööööööööööönt. Kan fan inte tro det. Nu är det bara vädret som får komma tillbaka, då kommer det verlkligen kännas som sommar. Skolavslutningen var som vanligt, lite prat med läraren, gick ut på skolgården. Kören sjöng, några sjöng solo. Rektorn snacka, och vid 11 var det över. Då gick vi ner till åkis, hyrde skräckis, köpte godis och det. Vi gick hem till Malin och såg filmen. "mirrors" hette den. Hoppade lite studsmatta, tog massvis med bilder med Julias systemkamera. Som jag FÖRHOPPNINGSVIS kommer få sen.

Kvällen ska spenderas med Felicia, Julia & Mailn. Vi ska ut och gå lite, får se vart vi hamnar. Troligtvis almänna, även fast det är grymt tråkigt där så kommer det säkert vara mycket folk, då blir det ju att man stannar där. Snackade med Saga & Sofia igår, vi kanske skulle träffas nu ikväll också. Aja, jag berättar mer senare. Här får ni iallfall bilder från idag!


My outfit; klänning, bolero & väska, ginatricot. Nyinköpta (köpta igår) skor från dinsko.

(ser helt cp ut på bilden) Jag & Frederick! Buhu, kommer sakna han som spanskalärare! Han ska sluta...

HAHA! Malin, Hanna, jag & Fanny.

jag, Fanny & Julia. FAN vad jag blev ful på alla bilder idag då!

Felicias skor, mina skor. :) TWINS! haha..

Kommentarer
Postat av: M Y O L S S O N

sv. heh så litte så! tack :)

joda, det är bra med mig också!



Guuud vilken snygg outfit! :)))))

2009-06-09 @ 20:28:56
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: malin

Åååh, vad fin man blev ;P <3 haha

2009-06-10 @ 12:22:03
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Tess

jättefint med guldiga skor! :) känns lite roligare än svarta om man ska klä upp sig.

2009-06-10 @ 14:27:36
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: nattts

Jättefin outfit ! Coolt med guldskor , påminner mig om en där låten haha (a) Fin blogg förresten ! <3

2009-06-11 @ 13:38:44
URL: http://naaattahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0