Summerjam


Idag hade jag på mig vita slitna jenas, en långärmad tröja, båda från gina. En liten väska som är mammas gamla.




Nu är jag klar med allt jag ska göra inför imorgon. Gah, jag kan fan inte tänka mig att det är sommarlov imorgon. Tiden har gått så himla snabbt. För nån månad sen satt vi i matsalen, alla nya 7or, blev uppropade till vilken klass man kom till. Så känns det. Fy vad jag var ledsen över min klass. Det var typ största mardrömmen att komma till skolan då, hatade verkligen klassen. Älskade dessvärre att vi hade skåp. Tyckte det var fett ballt.. Men nu, är det tvärt om. Älskar min klass & tycker skåp är rätt jobbigt. Det ska bli skönt att få ett långt och jävligt skönt sommarlov nu. Kunna göra vad som helst utan att stressa över att man har läxor som ligger hemma och väntar på att bli gjorda.

Nu ska jag gå och lägga mig, lägger upp bilder på vad jag har på mig imorgon! Wiii... vi ses imorgon, då gäller det!

Kommentarer
Postat av: LISE

snygg outfit 8)

2009-06-09 @ 07:08:10
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/
Postat av: Lisa & Emma

Fin outfit & Blogg !(:

2009-06-09 @ 13:06:48
URL: http://ultrakings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0