suuuuuuuck(er)

Tjafan! Förlåt för jag inte har skrivit nått idag, men jag efter skolan la jag mig i soffan, sappade mellan kanalerna och lite sånt. Jag hade tänkt att se desperate housewifes som pappa spelade (INTE!) in.. Men så hade han glömt det.. haha, fandå. Får väl se reprisen på söndag eller nått.
På no:labbet idag så tävlade vi med våra bilar vi har gjort under den här vårterminen. Min & Felicias vann i kategorin "snyggast"! Woho, goood work. Nu tävlar vi mot Julia W & Malins.. haha, den var också fett fin :) Det avgörs efter sommarn.. spännande ;)


*blinkblink*

Kommentarer
Postat av: elin

sv; trött och orkar inte skolan mer :P haha när slutar ni? :D KRAM <3

2009-06-03 @ 19:48:17
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0