bilder från midsommar!


Mamma, jag (fan vad liten jag ser ut!) & papi

jag som ligger och chillar i deras hamock

påväg mot midsommarstången...

..så började det regna! typiskt..

oj, sne bild. men vädret årdnade sig! midsommarstången.

den biten jag hade i munnen skulle vi tydligen dela i mindre bitar. men det sket jag i! jag tog åt mig!

senare kom Kalle, då satte vi oss och kollade på fotbollen.

8a-kamp. Där ser ni lite av vad jag hade på mig. Inget speciellt, jeans från gina. spetslinne från h&m, senare tog jag på mig en vanlig vit kofta från h&m som jag fick av romina för att den var för liten för henne.. :)

jag & bror!

golf! tyvärr lusa jag på det..

basketen..

mamma står och berättar hur man kör boul..

typ plattgång eller vad det nu hette.

ser ni dropparna som landar på bordet? det var stört! jag har nog aldrig sett att det regnar så mycket någon gång i hela mitt liv.. !

Det var allt från midsommarafton!
Tog lite bilder idag också.


fin kvällsbild efter regnskuren.

foto: jag. ingen redigering

fotade en rosenknopp av nån anledning..


Thats it! Jag tror jag ska börja avsluta nu.. är så jävla trött. Mina ögon typ svider av ljuset från datan. Haha, klenis..? Aja, vi hörs imrogon gullisar! Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa :D

(Förlåt för sent svar)



Vad fint du har gjort om din blogg! :)

2009-06-21 @ 23:51:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag hade också en midsommar-krans :) <3<3

2009-06-24 @ 19:16:20
URL: http://tenheggeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0