whats the weather like today?

hej sötnosar..!
fan vilket konstigt väder det är ute just nu, när jag och Romina gick "powerwalk" (haha eller inte!) hem så regnade det. I vällingby regnade det lite sådär mysigt, men här i hässelby regnade det så mycket så att Kalle fick komma och hämta upp mig med bilen, det fick fan inte att vara ute. Och nu helt plötsligt är det klarblå himmel..! Konstigt.. men imrogon ska det iallfall bli bra väder! hello schteeeeeeeeeeeka.. =D

Har jag sagt att jag & laget/viksjö ska till örebrocupen på torsdag morgon? Kanske inte. 6 viksjöspelare har iallfall sagt att dom ska hjälpa oss, det kommer bli skitbra. Det blir sista saken jag gör ihop med laget. Jag slutar på fotboll sen. Det känns ändå bra. Jag och några vänner ska köpa kort i vällingby hallen så vi få gå på alla pass som finns. (aerobic, vattengympa, spinning mm.)

Och juste! Nu har pappa hämtat kameran så lite senare ikväll kanske det blir bilder från midsommar! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv:

okej okej, härligt ju!

Jodå med mig är allt bara bra .

vad har du gjort idag ? :)

2009-06-21 @ 20:32:05
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0