Bilder kommer sen, jag lovar!!

Godmorgon bloggen! Det blev rätt sent igår.. typ 5. Hehehe.. så gick vi upp vid 11 för Malin skulle på dop. Men ändå är jag rätt pigg, vilket är ovanligt! Sen jag kom hem har jag typ läst lite engelska som jag har tills imorgon, och just nu lyssnar jag på min gamla mp3. HHAHAH.. Jag vart ett STORT (läs: STORT!!) fän av Justin Timberlake när jag var yngre, så halva spellistan är av honom.. Haha. Min musiksmak har äntrats en aning. Slår vad om att jag inte ens visste vad House och skit var då. Så kan det vara!
Nu ska jag typ dammsuga och bädda rent sängen och sånt, sen ska jag troligtvis läsa min bok. Måste läsa ut den nu så jag kan läsa "14 år till salu" Är så jäkla sugen på att läsa den asså.
Senare är det match som gäller. Vid 5 tiden.
Slänger säkert in nått inlägg senare! :-) <3

Kommentarer
Postat av: elin b

sv; härligt, jadu jag mår toppen:) vad gör du? :)<3

2009-03-29 @ 13:42:35
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: elin b

sv; okeej, :) varför? :O



jag hjälper mina kompisar med sina bloggar :)

2009-03-29 @ 14:28:24
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0