Dans & shopping bilder

Så! Äntligen var man hemma. Eller kom hem vid halv 6 tiden någongång, men jag var tvungen att städa åt min fågel.
Att gå till vällingby va inte så jobbigt som jag hade trott. Det va bra väder, fåglarna kvittra & jag och mamma gick och snacka. När vi kom till vällingby så va det en massa musik. Vi gick dit och såg min bardomsbästis Ida, och hennes vän Alice som tävlingsdansar för kindalhs. Dom är så jäkla grymma satt det inte finns! *avundsjuk* Aja, dom sa ialflall att dom uppträdde nu, så vi stanna och kolla. Det va allt från high school musikal danser till disco & street :) jag som tyckte jag va lite bra på street dance.. så ser man dom som tävlar i det :| aah. Aja, här får ni bilder från det & vad jag har köpt :)


Dans till high school musicals "keep yah head in the game" dom gjorde dom rörelser som dom gör i filmen.

Alice och Ida =)

Dom här två va ENORMT bra på street. Ååh, vill också!

Vad kan döljas i dom här fina påsarna..? :-)

Jo! En glittrig typ kajal, insperation från Julia Wittrin :) åhlens typ 60 :-

Var ute efter en skinn jacka.. Prövade en på JC. Kostade 1 700 :'/ vi gick in på kapphals barnavdelning och hitta den här! På rean också :) den är helt okej, förutom att det är typ ett hjärta i vänstra neder hörnet, ska sätta nåra knappar eller nått för där :) fint nu till våren!

Hemma mjuiks byxor från JCs barnavdelning. Har vart ute efter exakt såna hära! Älskar den babyrosa färgen =) 199:-

Och till sist........

MINA ÄLSKLINGS SKOR JAG SKREV OM! :D Ser inte så jättefina ut där, doms er rätt stora ut där fram osv.. Men herremingud vad dom är fina på! :D Passar till allt nästan. BIG LOVE. Din sko(haha skrev skopunkten förut, tack louise att du sa det!!!!) 399:-

Det va min shopping det.. :) Fint eller? :-D

Nej, nu ska jag plugga fram tills maten.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: E M M I E

sv: haha jaaa! btw har typ ewn sån där glittrig eyeliner, likadana mjukisar fast från hm och likadana skor ;) måste säga att du har riktig bra smak! jag vill ha en brun skinnjacka men en tjej i min klass har redan det :/



KRAAMS

2009-03-01 @ 18:51:22
URL: http://thelipgloss.blogg.se/
Postat av: karin

det låter exakt som dig :) haha

2009-03-01 @ 19:59:29
URL: http://karinthornqvist.blogg.se/
Postat av: karin

tack :) juste så var det :) idre :D men åker inte ni dit längre? <33

2009-03-01 @ 20:01:43
URL: http://karinthornqvist.blogg.se/
Postat av: Louise

Jättefina grejer, haha skorna ser ut att komma från din sko på kassen, inte skopunkten haha :)

2009-03-01 @ 20:18:36
URL: http://magnusssons.blogg.se/
Postat av: malin

Jättefina saker! :D <3<3 älskar dig

2009-03-01 @ 20:35:53
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

såg dig i vällingby med din mamma :) visst var ida och alice duktiga? kram <3

2009-03-02 @ 18:02:13
URL: http://thelife.devote.se
Postat av: Felicia

skiit fina saker!!<3 haha jag vill också ha nya klackskor och skinnjacka.. puss<3

2009-03-02 @ 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0