Goodgirl

Kom aldeles precis hem från träningen. Även fast det va snöigt och sånt på planen så var det roligt att träna. Kanske för att vi gjorde roliga övningar och sånt.. Och Louise du får fan ta och bli friskare i ditt knä så du också kan träna.. Kommer ihåg alla träingar i våras/höstas när vi hade så jäkla kul.. Buhu.. :'(

Anyway, vet ni vad som kom i brevlådan idag?! Den dära vidion när jag är liten som jag skrev om för nån vecka sen kanske. Ni vet den som hade spelats upp i Bäst i Väst? Aja, jag ringde iallfall Linda (hon som gjorde den) och frågade om jag kunde få en till kopia, eftersom jag hade tappat bort min. Och idag kom den!! Ska typ försöka ladda in den på datan så ni kan se den =) det vore väl kul? Va? Va? Va? Hhaha. Nejdå, men det ska jag försöka göra nu ikväll iallfall.

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Kram.

Kommentarer
Postat av: malin

Ååååh, jag vill se den ! :D <3<3

2009-03-24 @ 20:24:37
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: niki

Hahahaha ojojoj, känner mig hedrad då ska jag hedra dig med samma sak då, bara för att jag diggar den så mkt hihi :O weeey (A) <3

2009-03-24 @ 20:52:59
URL: http://nnikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0