Hello sunshine

Och idag så välkomnar solen en hem!! FYFAN vad skönt. Förra gången jag sa att "jag skulle sitta ute och sola" så blev det snöstorm.. Men nu ska jag bannemig göra ett försök! Så det blir inte ett så långt inlägg nu.
Just nu är min maskare helt och hållet utsmetad. För på hemkunskapen gjorde vi hemmagjort potatismos & hemmagjorda köttbullar, och det ska man ju ha lök i .. Och det va ju inte så lyckat. Det sluta med att jag stod typ i ett hörn och böla i 5 minuter. Hahaha, kanske inte böla BÖLA utan tårarna flödade för att det sved så jäkla mycket av löken.. Mmm, så kan det gå!

Ikväll har jag träning, men jag tror jag hinner slänga in nått inlägg innan det också.
Gå ut och njut av solen nu folks, det ska iallfall jag göra! :-)
Kramar.


Kommentarer
Postat av: Jonna

ljuvligt när solen kommer fram! :D

2009-03-26 @ 17:25:23
URL: http://jonnaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0