Mycket

Tjena. Malin och Hanna gick för ett tag sen, Malin skulle ha utveckligssamtal och Hanna ville inte gå hem själv satt hon gick med, haha vi hade jäkligt kul, vi snacka om hur vi skulle göra om jag och Malin skulle binda fast Hanna på en stol och sen typ hålla upp armarna och kittla henne och tortera (på ett kul sett) henne. Hahahha, vi va fett flummiga satt det MMMMYYCKET roligare än vad det låter! Haha, ni kanske vet hur det är när man är sån.

Fredag imorgon!!! Fyfan vad skönt. Efter skolan ska jag till min mammas skola (abrahamsbergsskolan), hehe hon är biträdande rektor där och blabla.. Aja, ska ta tunnelbanan dit efter skolan och sen typ vid 3 ska vi in till nån foto grej i stan. Dom stylar och sminkar oss så tar dom bilder och sånt! :-D Gud vad kul det kommer bli, det va typ mammas kompis som hade gratis biljetter till det, så fick vi dom.. :) Sen får man köpa bilderna, så jag kanske kommer hem med riktigt snygga bilder =) får hoppas det iallfall!
Prov idag, det va så jävla lätt. En kille i klassen blev klar efter 5 minuter. (HAHA tror han skynda sig LIIIITE efter som Daniel hade sagt att vi fick gå när vi va klara!)

Vid typ 10 i 6 ska jag på träning, åh, ge mig sommar!! Det är så mycket roligare att träna på sommaren -.- .
Aja, skriver mer senare! Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en bra dag! :)



Svar: Det är jätte kul! Men jag var heller inte så vig innan, men man tränar på att gå ner i splitt och spagat varje träning så då blir man vigare och vigare :)

Kram!

2009-03-05 @ 19:53:34
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: malin

Hhaha, gu vad kul vi hade x) Hanna ligger på gatan... hahahhahaha ;D <3<3<3

2009-03-05 @ 20:54:32
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0